3.9.10

Argelaguer

Argelaguer és un petit poble situat a prop d’Olot. És conegut pel laberint fet de branques que té al cantó, obra d’un veí després d’una dura i imaginativa dedicació. Aquest paratge s’ha convertit en un lloc d’atractiu turístic per a tota la família. A pesar de la seva grandària, el seu creador continua ampliant-lo, de fet en aquest darrer any ha construït aquestes dues torres que es veuen en la fotografia. Poder aquesta retocada imatge seria idònia per una samarreta fent publicitat del poble.





4 comentaris:

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Albert: si jo fós fill d'Argelaguer, m'emprenyaria una mica el que dius perquè segur que per a ells hi ha altres coses per les que el seu poble és conegut, encara que no sé pas quines poden ser, de debò.
Ja vaig estar fa força temps i em va sorprendre molt aquell conjunt de construccions tan originals.

Nico ha dit...

suposo que si fan aquesta camiseta demanaràs un tant per cent dels beneficis, no?

Javi Caireta Serra ha dit...

Ja vaig estar fa molt. Hem van dir que en temps anteriors era més gran, però que per a fer la carretera que ara té al costat van treure una bona part d'aquest conjunt de branques.

Adddéu!

Anònim ha dit...

A... ja sé qui provoca els incendis forestals...

Publica un comentari a l'entrada

 
2009 Cap al tros. Tots els drets reservats
Aquest és un bloc de l'Albert Penella